Primăria Municipiului Botoșani anunță contribuabilii botoșăneni că au la dispoziție noi metode de plată a taxelor, impozitelor și a altor obligații de plată către bugetul local după ce a încheiat un contract cu asocierea IDEA Bank și Zebrapay SA, prin care se vor asigura servicii de plăți pentru taxele și impozitele locale prin rețeaua de Stații de Plată SelfPay, de tip self – service.
Stațiile de Plată SelfPay pot fi găsite în centrele comerciale, magazine de proximitate sau stații de carburanți, în intervale orare de până la 24/7 acestea fiind în număr de 44 de stații.
La terminalul SelfPay, persoanele fizice vor fi identificate pe baza CNP iar cele juridice, prin ROL. După introducerea elementelor de identificare, se vor afișa denumirea și cuantumul impozitelor și taxelor locale existente la data accesării de către contribuabil. Stația de Plată va elibera apoi chitanța care atestă cuantumul sumelor plătite și destinația acestora (impozite, taxe sau alte venituri locale). La efectuarea plăților, se va ține cont de ordinea de stingere a obligațiilor, conform prevederilor legale.
„Pentru a veni în sprijinul contribuabililor, am implementat o nouă soluție informatică, oferind astfel un canal alternativ de plată a taxelor, impozitelor și a altor sume datorate bugetului local, în numerar sau cu cardul, prin intermediul Stațiilor de Plată SelfPay. Depunem eforturi pentru digitalizarea acestui segment, astfel încât contribuabilii să fie mulțumiți și să evităm formarea de cozi la fiecare început de an, în fața sediului DITL”, a precizat primarul Cosmin Andrei, adăugând că stațiile de plată vor putea fi utilizate în paralel cu platformele deja implementate, cum ar fi Ghiseul.ro sau Avansis Mobile.
Impozitele și taxele vor putea fi achitate în continuare și la ghișeele DITL.