După ce în ultimul timp s-au vehiculat mai multe informații cum că platforma Netflix se confruntă cu mai multe probleme financiare, aceasta vine cu câteva modificări în stabilirea noului abonament pentru serviciile sale. Astfel, noul său abonament va conţine publicitate între 7 şi 9 dolari pe lună, la jumătate faţă de planul său actual, cel mai popular, care costă în SUA 15,49 de dolari pe lună fără reclame. Planul este să vândă aproximativ patru minute de reclame pe oră pentru serviciul cu suport publicitar, potrivit unor persoane familiarizate cu planurile companiei. Compania va afişa reclame înainte şi în timpul unor programe, dar nu şi după.
Scopul abonamentului cu reclame este de a atrage abonaţi care sunt dispuşi să vadă unele reclame în schimbul unui cost mai mic pe lună.
Netflix intenţionează să introducă noua sa opţiune mai ieftină în ultimele trei luni ale anului acesta în mai multe ţări. Compania a declarat că lansarea completă ar urma să aibă loc la începutul anului viitor.